Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Βάλενταϊν’ς ντέ-ι!: «Ανυπομονώ… Λέτε;»

Σωτήριον έτος 2017, ανήμερα 14ης Φεβρουαρίου:

Μια κοπέλα… ανυπομονεί και αναρωτιέται:
‘‘-Ανυπομονώ να βγούμε απόψε το βράδυ! Αφού είναι του Αγίου Βαλεντίνου, ντε!
-Ανυπομονώ να κάνω check in από όπου κι αν είμαστε, για να μοιραστώ την τόση «σημερινή» χαρά μου με… τους φίλους μου στα social media!
-Ανυπομονώ να ανταλλάξω like, καρδούλες και… ειλικρινέστατες φιλοφρονήσεις στα comments από κάτω!
-Ανυπομονώ, φυσικά, που σήμερα επιτέλους θα πάρω ξανά δώρο! Άραγε θα είναι ακριβό; Μεταξύ μας, ελπίζω να μη μου πάρει λουλούδια και σοκολατάκια, όπως πέρσι και πρόπερσι. Αν και να πω την αλήθεια, τα θέλω και αυτά, αφού δε μου παίρνει κάθε μέρα. Αφήστε που πρέπει να δουλέψουνε και τα μαγαζιά, τα οποία για μια μέρα και μόνο λειτουργούν σαν, κυριολεκτικά, εποχικά.
-Ανυπομονώ να βγάλω τα καλά μου από τη ναφθαλίνη και να τα φορέσω. Μα τι να φορέσω; Αχ, δεν ξέρω…
-Λέτε να μου κάνει καμιά έκπληξη;
-Λέτε να μου έχει ετοιμάσει δείπνο ρομαντικό;
-Λέτε, αντί δείπνου στο σπίτι, να με βγάλει σε ακριβό εστιατόριο, με πρώτο, δεύτερο, τρίτο πιάτο και… πετσετάκι/ποδιά, συν πετσετάκι/μαντηλάκι με καυτό νερό;
-Λέτε να με πάει κάπου ξεχωριστά να ατενίσουμε καμιά θέα;
-Λέτε το δώρο μου να είναι κάτι άλλο, όχι ρούχο ή κόσμημα, αλλά κανένα ταξίδι σε σαλέ στα χιόνια ή, ακόμη καλύτερα, στο εξωτερικό;
-Λέτε να με πάει σε καμιά σουίτα ξενοδοχείου, για να περάσουμε μες στα λούσα τη νύχτα;
-Λέτε να μου ετοιμάζει κάτι άλλο;
-Λέτε να μου πει μετά από τόσο καιρό ότι με αγαπά και ότι με θέλει όπως πρώτα; Σπάνια μου τα λέει αυτά πια (όχι πως του τα λέω εγώ, δε μου βγαίνει, τι να κάνω)...
-Λέτε να του κάνω και εγώ καμιά έκπληξη; Να πάω πχ να αγοράσω σέξι εσώρουχα να τον τρελάνω απόψε! Εξάλλου, είπαμε, πρέπει να δουλέψουνε και τα εμπορικά καταστήματα! Α! Μην ξεχάσω να παραγγείλω και μια τούρτα σε σχήμα καρδούλας, ανεξαρτήτως αν μου φέρει εκείνος κάποιο γλυκό το απόγευμα!
-Λέτε να σκεφτώ κάτι άλλο; Δεν ξέρω; Μήπως να αφήσω εκείνον να με εντυπωσιάσει απόψε και να μην κάνω τίποτα; Αν και όχι, θα πάω για μια γύρα σίγουρα στα μαγαζιά.
-Ανυπομονώ, λίγο πριν πέσουμε για ύπνο το βράδυ, μετά από ό,τι ιδιαίτερο κάνουμε σήμερα, να βγάλω μια αποκαμωμένη, λάγνα selfie προσώπου, με λίγο γυμνό ώμο και μπούστο από το κρεβάτι, ώστε να χαρούν και οι τόσοι ιντερνετικοί φίλοι μου για την όμορφη, ξεχωριστή βραδιά μου. Ελπίζω μόνο να μη με ταράξει στα like και τα σχόλια ο Γιάννης από τη δουλειά. Ωραίο παιδί, αλλά πολύ προκλητικός (όχι πως δε μου αρέσει βέβαια, αφού είχα καιρό να δω ότι περνάει η μπογιά μου). Α!  Να μην ξεχάσω να έχω ξεβαφτεί κιόλα πριν τη λήψη, ώστε να φαίνεται ακόμη πιο αυθόρμητη και ακομπλεξάριστη η φωτογραφία μου.
-Λέτε να θέλει να είναι μαζί το αγόρι μου στη φωτό; Μα σίγουρα θα θέλει, όπως και σε όλες της βραδιάς, αφού εδώ για ψύλλου πήδημα ανεβάζει καθημερινά φωτογραφίες δικές του…
-Λέτε να πάνε όλα καλά σήμερα;
-Ανυπομονώ για το σημερινό, «μοναδικό» βράδυ…’’

Την ίδια ώρα, ένα αγόρι -το αγόρι της-, μέρα που είναι, ανυπομονεί και αναρωτιέται επίσης:
‘‘-Ανυπομονώ να ξεσκάσουμε απόψε!
-Ανυπομονώ να της προσφέρω μια βραδιά, που θα τη θυμάται. Η αλήθεια είναι πως έχουμε αμελήσει ο ένας τον άλλο μέσα στις τόσες υποχρεώσεις μας και την καθημερινότητα. Ωχ, ειδοποίηση πάλι στο κινητό. Ώπα! Η Μαιρούλα από το πάνω τμήμα πάλι μου κάνει like στην πρωινή μου selfie. Κάτι παίζει με τούτη. Τέλος πάντων…
-Ανυπομονώ να θυμίσω στον εαυτό μου και στην κοπέλα μου ότι υπάρχουμε σα ζευγάρι. Πρέπει να της πάρω κάτι καλό, χώρια την όποια έκπληξη θα της κάνω.
-Λέτε να προλάβω να της αγοράσω κάτι ακριβό;
-Λέτε να προλάβω να κλείσω τραπέζι σε εκείνο το γκουρμέ εστιατόριο, όπου πάνε όλοι οι «in»;
-Λέτε να της πάρω σέξι εσώρουχα;
-Λέτε να της στείλω μια τεράστια ανθοδέσμη σπίτι με μια καρτούλα/αφιέρωση, προτού βρεθούμε; Ναι, αυτό θα το κάνω και λογικά θα τη συγκινήσω! Πάντα πιάνει αυτό, νομίζω…
-Λέτε να κλείσω σουίτα κάπου; Ακούγεται πολύ ωραία ιδέα και σίγουρα θα της αρέσει. Πολλά λεφτά όμως για ένα βράδυ, δεν ξέρω…
-Λέτε να πάρω φαγητό σπίτι και πριν κάτσουμε για δείπνο, σχεδόν μόλις μπω σπίτι να την πάρω και να πάμε στην κρεβατοκ-… Ωχ! Να την πάλι τη Μαιρούλα, τώρα και σχόλιο στη φωτό μου! Θα μας κάψεις κοπελιά…
-Λέτε να κλείσω το κινητό το βράδυ, μη γίνει καμιά βλακεία; Μα τι λέω, πάω καλά; Και πως θα δείξω τη χαρά μου στον κόσμο;
-Ανυπομονώ να τους δείξω τη σημερινή χαρά μου. Σίγουρα το ίδιο θέλει και η κοπέλα μου. Ναι, σήμερα, είμαστε -θα είμαστε βασικά το βράδυ- πολύ χαρούμενοι, νομίζω. Θα περάσουμε όμορφα και θα τιμήσουμε τη μέρα και τον έρωτά μας που γιορτάζει!
-Ανυπομονώ για τις βραδινές μας δημοσιεύσεις! Η Μαιρούλα δε σίγουρα θα καραδοκεί και θα σκάσει από το κακό της.
-Λέτε ότι πρέπει να κάνω focus μόνο στην κοπέλα μου σήμερα; Μα ναι, αφού αυτή πρέπει να με νοιάζει, όχι η σημασία των άλλων και δη των θηλυκού γένους «φίλων» μου. Ναι, μόνο εκείνη με νοιάζει. Αλλά πολύ τέλμα, πολλή ρουτίνα, ρε παιδί μου, γενικά. Πάλι καλά που είναι του Αγίου Βαλεντίνου σήμερα και… θα το γιορτάσουμε!
-Λέτε να πάνε όλα καλά σήμερα;
-Ανυπομονώ για το σημερινό, «μοναδικό» βράδυ…’’

Οι παραπάνω σκέψεις των δύο νέων αποτελούν προϊόντα φαντασίας (;). Χρόνια πολλά, επί τη ευκαιρία, σε όλους τους πραγματικά ερωτευμένους, για όλες τις υπόλοιπες 364 ή 365 μέρες του χρόνου… 

Ν.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου